دانستی‌ها

معرفی 3 برند برتر ابزار قدرت (power tool) ژاپنی

3 برند برتر ابزار

یرند برتر ابزار های قدرتی تولید شده توسط مارک‌های ژاپنی به دلیل مهندسی و ساخت با کیفیت معروف هستند. و در سراسر جهان نیز بسیار محبوب هستند. مسلماً سه مورد از بهترین‌های آن Makita ،Metabo HPT (هیتاچی سابق) و Ryobi هستند، بنابراین اجازه دهید نگاهی دقیق‌تر به ۳ یرند یرتر ابزار  بیندازیم.

2 - معرفی 3 برند برتر ابزار قدرت (power tool) ژاپنی

1.برند برتر ابزار ماکیتا

در حالی که هیتاچی ممکن است به طور کلی بیشتر شناخته شده باشد، Makita قطعاً یکی از شناخته شده‌ترین و  برند برتر ابزار مارک‌ها است. این همچنین برندی است که من (نویسنده مقاله) شخصاً بیشتر از آن استفاده می‌کنم.

این شرکت توسط Mosaburo Makita در سال 1915 راه اندازی شد، اما تا سال 1958 وارد بازار ابزارهای برقی نشد. ورود ماکیتا به ابن بازار با ارایه یک رنده چوب شروع شد. و با سرعت به ابزارهایی مانند مته گسترش یافت. اما در حال حاضر تمام ابزارهایی را که ممکن است در یک سایت ساخت و ساز یا در یک کارگاه به آن احتیاج داشته باشید ارائه می‌دهد، از دریل‌های ضربه‌ای و چکش گرفته تا سنگ‌فرز، از سمباده‌ها و اورفرز (روتر) گرفته تا اره‌های گردبر. همچنین مجموعه خوبی از تجهیزات حیاط و ابزارهای پنوماتیک را در مجموعه خود دارد.

اگرچه ابزارهای ماکیتا اکنون نه فقط در ژاپن بلکه در سراسر جهان تولید می‌شوند، اما همچنان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. باوجود حق انتخاب وسیع در بین محصولات ماکیتا نه تنها در ابزارها، بلکه سایر تجهیزات مربوط به مشاغل مانند فن‌ها و رایوهای شارژی ، ابزار‌های بیسیم Makita بیشتر توصیه می‌شوند. به طورخاص، شما باید به ابزارهای 18V آنها نگاه کنید.

Metabo scaled - معرفی 3 برند برتر ابزار قدرت (power tool) ژاپنی

۲.برند برتر ابزار Metabo HPT

هیتاچی، مانند بلک‌انددکر ولی بسیار بزرگتر، تنها درگیر تولید ابزار نیست. درحقیقت، این یک گروه تولیدی گسترده است که محصولات بسیار متنوعی، از باتری و صفحه نمایش گرفته تا ماشین آلات ساختمان‌سازی و حتی قطعات هواپیما تولید می‌کند. تا همین اواخر، ابزارهای برقی نیز تولید می‌کرد، اما این بخش را در سال 2018 به صندوق سرمایه گذاری KKR فروخت.

ازآن‌زمان، این شرکت در حال برندسازی دوباره با نام تجاری Metabo HPT استاین شرکت تمام ابزارهایی را که از یک تولید کننده معتبر انتظار دارید ارائه می‌دهد. به ویژه در ساخت انواع دستگاه‌های فرز، اره‌های گردبر و به طور کلی تجهیزات سنگین‌تر برش فعالیت چشمگیری دارد. همچنین مجموعه خوبی از ابزارهای متداول‌تر مانند پیچ‌گوشتی برقی و دریل‌ها را ارائه می‌دهد.

ابزار آنها نسبت به مارک‌های دیگر مانند DeWalt و Makita در رده قیمتی بالا‌تری قرار دارد با وجود این، اگر به نظرتان برسد که ابزار اصلی مورد نیاز شما توسط Metabo HPT ارائه می‌شود و شما آن را دوست دارید، هیچ دلیلی وجود ندارد که نباید از این برند خرید کنید.

Techtronic scaled - معرفی 3 برند برتر ابزار قدرت (power tool) ژاپنی

3. برند برتر ابزار ریوبی

آخرین مارک از برند برتر ابزار ژاپنی که قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم Ryobi است. درست مانند میلواکی، ابزارهای برقی و تجهیزات فضای باز این برند متعلق به صنایع Techtronic است.

ولی برخلاف میلواکی، ریوبی عمدتا توسط خانه‌داران و علاقه مندان به کارهای فنی یعنی DIYها استفاده می‌شود. دلیل این امر این است که ابزارهای سبز رنگ ریوبی واقعا مقرون به صرفه هستند، اما همان طور که حدس می‌زنید به قدری قوی و محکم نیستند که با برندهای مورد علاقه‌ی حرفه‌ای‌ها رقابت کن‌نند.

با تمام این اوصاف، ریوبی هنوز یکی از مارک‌های بسیار خوب ابزارهای برقی است و در صورتی که قصد ندارید پنج روز در هفته در یک سایت ساختمانی پر گرد و خاک یا جایی مشابه آن از این ابزار کار بکشید، باید در لیست برندهای مورد توجه شما قرار بگیرد. شما می‌توانید طیف وسیعی از ابزارهای سیم‌دار و بی‌سیم را انتخاب کنید، از جمله دریل‌های ایمپکت درایو و اره‌های دایره‌ای.

منبع پست:

handymanworld

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *