دانستی‌ها

بهترین پیچ گوشتی های شارژی در بازار

بهترین پیچ گوشتی های شارژی موجود در بازار- ابزار خیری

امروزه تنوع پیچ گوشتی‌های شارژی در بازار زیاد شده‌است. ما در این مطلب بهترین پیچ گوشتی های شارژی موجود در بازار را دسته بندی کردیم و با هم به معرفی آن‌ها می پردازیم.  تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

یک پیچ گوشتی شارژی خوب در وقت شما صرفه جویی می کند و روی همه چیز از DIY گرفته تا باغبانی کار می کند. دریل‌های شارژی نیز امروزه کار را برای ما خیلی خیلی راحت کرده‌است.

اگر هنوز از پیچ گوشتی دستی یا درایور شارژی استفاده می کنید که بیش از یک دهه از عمر آن می گذرد، وقت آن رسیده است که آن را ارتقا دهید.

به مچ دست خود استراحت دهید و با سپردن آن به یک پیچ گوشتی شارژی، کمی از کار خود صرفه جویی کنید.

با پیچ گوشتی های شارژی می توانید کارهای بیشتری را در زمان کمتر و با تلاش کمتر انجام دهید.

در این مطلب خواهیم خواند:

  • راهنمای کامل خرید بهترین پیچ گوشتی شارژی
  • در هنگام خرید پیچ ​​گوشتی شارژی چه فاکتورهایی را باید در نظر بگیرید؟
  • چگونه بهترین پیچ گوشتی شارژی را انتخاب کنیم؟
  • گیج نشوید!
  • پنج تا از بهترین پیچ گوشتی های شارژی 2021
  • بهترین مجموعه بیت پیچ گوشتی های شارژی سال 2021

راهنمای کامل خرید بهترین پیچ گوشتی شارژی در بازار

 همانطور که قبلا ذکر شد بهترین پیچ گوشتی های شارژی حتی سخت ترین پروژه های DIY را بسیار ساده تر می کند.  هر کسی که روی یک پروژه DIY کار می کند، از سرمایه گذاری روی یک پیچ گوشتی بی سیم خوب سود می برد، زیرا باعث صرفه جویی در وقت و تلاش آنها می شود.  از سوی دیگر، یافتن بهترین محصول برای کار، همیشه ساده نیست، به خصوص اگر نمی دانید به دنبال چه چیزی باشید.

 

2 - بهترین پیچ گوشتی های شارژی در بازار

سرعت، دقت و راحتی کار با پیچ‌گوشتی‌های شارزی

مزایای خرید بهترین پیچ گوشتی شارژی چیست؟

بهترین پیچ گوشتی های شارژی در بازار، هر پروژه DIY را بسیار آسان می کند.  یک پیچ گوشتی شارژی، به جای استفاده از نیروی خود برای پیچ و باز کردن فیزیکی، از یک موتور الکتریکی برای انجام آن در کسری از زمان استفاده می کند. در نتیجه، ممکن است با از بین بردن نیاز به پیچ کردن، در زمان و تلاش خود صرفه جویی کنید.

از آنجایی که پیچ‌کاری برای بسیاری از مشاغل و کارهای اطراف خانه مورد نیاز است، هرکسی که روی یک پیچ‌گوشتی شارژی سرمایه‌گذاری کند، بدون شک در دراز مدت سود خواهد کرد. با هم بهترین پیچ گوشتی‌های 2021 را می‌بینیم.

هنگام خرید پیچ ​​گوشتی شارژی چه فاکتورهایی را باید در نظر بگیرید؟

 نوع فعالیت شما

نوع ابزار مورد نیاز شما و اینکه بهترین پیچ گوشتی های شارژی در بازار برای شما کدام است، بسته به کار خودتان است. مشاورین ما هم می‌توانند در این باره به شما کمک کنند.

آیا به عنوان مثال از آن به طور منظم برای کارهای ساختمانی استفاده خواهید کرد؟ بازسازی یا ساخت و ساز جدید؟  آیا شما در یک مغازه مکانیکی کار می کنید؟  آیا به دنبال کار بروی مبلمان هستید؟  در خط تولید از ان استفاده میکنید؟

تعداد دفعات استفاده‌ی شما از پیچ گوشتی شارژی

دفعات استفاده از ابزار دومین نکته برای تعریف بهترین پیچ گوشتی شارژی است.  خرید مدل سیم دار در صورت استفاده تمام روز ترجیح داده می شود.

اگر فقط 2 یا 3 ساعت در روز از آن استفاده می شود، ممکن است یک مدل بی سیم با یک باتری اضافی و شارژر در نزدیکی شما ترجیح داده شود.  توجه دقیق به کارایی پیچ گوشتی بسیار مهم است، به خصوص اگر به طور مکرر از آن استفاده شود.

قدرت پیچ گوشتی شارژی و میزان قدرت آن

عامل مهم دیگری که باید در نظر گرفت، گشتاور سفت شدن است.  یک نیروی پیچ قوی با گشتاور سفت شدن بالا نشان داده می شود.  حتی در مواد سخت، هرچه گشتاور سفت شدن بیشتر باشد، پیچاندن آن آسان تر است.

قدرت پیچ گوشتی به طور مستقیم با گشتاور سفت کردن متناسب است.  قدرت پیچ‌گوشتی‌های برقی سیم‌دار که از برق تغذیه می‌شوند، مستقیماً با قدرت موتور متناسب است.  این محدوده بین 450 تا 705 وات است.  اگر از ترانسفورماتور خارجی برای تغذیه پیچ گوشتی برقی استفاده شود، هرچه ولتاژ تغذیه بیشتر باشد، پیچ گوشتی قدرتمندتر خواهد بود.

قدرت پیچ گوشتی های شارژی متناسب با ولتاژ باتری است.  محدوده ولتاژ از 3.6 ولت (V) تا 18 ولت (V) برای قوی ترین.  ولتاژ بالا عمر باتری را طولانی تر می کند و از نیاز به شارژ مجدد باتری ها با پیچ گوشتی های برقی بی سیم جلوگیری می کند.

نکته: پیچ گوشتی های برقی و ضربه ای پیچ گوشتی هایی هستند که برای پیچاندن و بازکردن های  سنگین طراحی شده اند.

سرعت چرخش بسیار مهم است، به خصوص اگر به طور مکرر از پیچ گوشتی خود استفاده می کنید: پیچ گوشتی های برقی سیمی با سرعت بیشتری نسبت به پیچ گوشتی های شارژی می چرخند.

پیچ گوشتی های برقی معمولاً فقط یک سرعت چرخش دارند. بین 3000 تا 6000 دور در دقیقه (چرخش در دقیقه) برای پیچ گوشتی های برقی سیم دار و 180 تا 450 دور در دقیقه برای پیچ گوشتی های شارژی است. سرعت پیچ گوشتی های برقی ضربه ای بر حسب تعداد در دقیقه اندازه گیری می شود و از 3000 تا 50000 cps/min متغیر است.

11 - بهترین پیچ گوشتی های شارژی در بازار

با پیچ گوشتی شارژی به راحتی مبلمان خود را تعمیر کنید

چگونه بهترین پیچ گوشتی شارژی در بازار را انتخاب کنیم!؟

 هنگام قرار دادن این لیست از امکانات، می‌خواستیم مطمئن شویم که چه یک تازه کار یا حرفه‌ای، چیزی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد.

از آنجایی که پیچ‌گوشتی‌های برقی اشکال و طرح‌های مختلفی دارند، ما مطمئن شدیم که ترکیب مناسبی از انواع ثابت و چرخشی را در ان جای داده‌ایم.  هنگام قرار دادن مجموعه خود، ما بودجه را نیز در نظر گرفتیم و طیف گسترده ای از قیمت ها را انتخاب کردیم.

اکیداً پیشنهاد می شود که فقط گزینه هایی را در نظر بگیرید که از باتری های قابل شارژ داخلی یا باتری های اختصاصی با شارژر به عنوان منبع تغذیه استفاده می کنند.  به عنوان باتری های AA یا AAA یکبار مصرف، نه تنها باعث هدر رفتن پول می شوند، بلکه می توانند در طول زمان نشت کنند و به طور بالقوه ابزار شما را خراب کنند.

✅ در مورد چگونگی شارژ پیچ گوشتی‌ها

 اکثر دستگاه‌های دارای باتری داخلی ممکن است با استفاده از یک شارژر دیواری معمولی یا در برخی شرایط، یک کانکتور میکرو USB شارژ شوند.  اگر در سفر هستید این کار مفید است و تضمین می کند که می توانید از پیچ گوشتی خود استفاده کنید حتی اگر شارژر گم شود.  تعداد کمی از افراد هنوز از یک پایه شارژ استفاده می کنند که ابزار در آن جا می شود.

معمولاً باید باتری را از نسخه‌های دریل/درایور بزرگ‌تر بگیرید و آن را در یک شارژر جداگانه قرار دهید. با این وجود، اکنون می توان چندین عدد از آنها را با میکرو USB شارژ کرد.

همه باتری‌های لیتیوم یونی یکسان ساخته نمی‌شوند: برخی از باتری‌ها مدت زمان بیشتری نسبت به بقیه شارژ میشوند در حالی که برخی دیگر ظرف دو یا سه ساعت شارژ می‌شوند.

لوازم جانبی پیچ‌گوشتی‌های برقی

 هنگامی که نوبت به انتخاب بهترین پیچ گوشتی شارژی می رسد، ضمیمه ها، قطعات و الحاقات زیادی که به شما امکان می دهند تجهیزات تخصصی تر یا کارهای چالش برانگیز تری را انجام دهید، نقطه فروش کلیدی هستند.

قطعات بیشتر لزوماً بهتر نیست، زیرا برخی از تولیدکنندگان مجموعه‌ای از قطعات ارزان قیمت را پیشنهاد میدهند که می‌توانند به سرعت در پیچ‌های مشکل‌ساز فرسوده شوند و در عرض یک سال بی‌فایده شوند.

در حالی که سازندگان بزرگتر معمولاً شامل پنج تا ده جزء خوب را پیشنهاد میکنند شما باید برای هر قطعه اضافی که می خواهید بودجه داشته باشید و قطعات با کیفیت را از یک سازنده معتبر دریافت کنید.

حتی بهترین پیچ گوشتی های شارژی در بازار برای مونتاژ و جداسازی مبلمان، انجام تعمیرات جزئی در اطراف خانه و انجام انواع کارهای عجیب و غریب   استفاده خواهد شد. نمی تواند هیچ یک از این موارد را انجام دهد، مگر اینکه از قبل مجموعه خوبی از قطعات پیچ گوشتی برای استفاده با پیچ گوشتی برقی جدید خود داشته باشید.  خوشبختانه، بسیاری از تولید کنندگان کیت استارت با قطعات مختلف ارائه می دهند.

برخی از این بسته ها فقط شامل موارد ضروری مانند فیلیپس و پیچ گوشتی های سر صاف هستند.  از سوی دیگر، شرکت‌های دیگر با کیت‌هایی که شامل 30 قطعه یا بیشتر است، قدمی فراتر می‌گذارند.  ما حتی بسته هایی را با بیش از 80 وسیله اضافی دیده ایم!

بسیاری از آنها، صادقانه بگویم، هرگز مورد استفاده قرار نخواهند گرفت. با این حال، ایده خوبی است که به دنبال یک پیچ گوشتی شارژی باشید که حداقل شامل ابتدایی ترین قطعات پیچ گوشتی مورد نیاز شما باشد. در غیر این صورت، ممکن است کار را شروع کنید تا متوجه شوید که تجهیزات لازم برای تکمیل آن را ندارید!

12 - بهترین پیچ گوشتی های شارژی در بازار

لوازم جانبی پیچ گوشتی شارژی

در انتخاب پیچ گوشتی برقی، گیج نشوید

 قبل از اینکه در انتخاب بهترین پیچ گوشتی شارژی برای افزودن به مجموعه ابزار خود به دنبال چه چیزی باشید، باید توضیحاتی در مورد ابزار و تفاوت آن با بقیه دستگاه های بی سیم وجود داشته باشد.

❌ آیا می توان از پیچ گوشتی شارژی به عنوان مته استفاده کرد؟

بله، می توانید از پیچ گوشتی شارژی به عنوان مته در مواد نرم تر استفاده کنید، اما فقط روی مواد نرم تر.  برای استفاده از پیچ‌گوشتی به‌عنوان مته، به مته‌های شش گوش تخصصی نیز نیاز دارید که مناسب درایو ضربه‌ای باشند.

از آنجایی که مته شش گوش امکان تنظیم سریع اتصال را فراهم می کند، برخی از افراد هنگام برخورد با چوب های نرم مانند کاج، به جای مته، از پیچ گوشتی شارژی استفاده می کنند.  با این حال، در تمام موارد دیگر، برای ایجاد سوراخ های خود باید به مته تکیه کنید.

❌ سطح قدرت ایده آل برای بهترین پیچ گوشتی شارژی چیست؟

قدرت یک پیچ گوشتی شارژی متناسب با ولتاژ آن است. هرچه قدرت بیشتر باشد، ولتاژ بالاتر است. بهترین پیچ گوشتی شارژی، برای مصارف خانگی تقریباً 3.6 ولت است، در حالی که پیچ گوشتی های حرفه ای بین 5 تا 8 ولت دارند.

در مقایسه با دریل هابی که دارای ولتاژ متوسط ​​18 ولت تا 20 ولت هستند، پیچ گوشتی های شارژی کوتاهی می کنند، اما به خاطر داشته باشید که این ابزارها برای حرکت دادن پیچ ها هستند نه سوراخ کردن.

تفاوت بین دریل ضربه ای، مته چکشی و دریل بی سیم

در صورت داشتن تجهیزات مناسب، سوراخ کردن و راه اندازی پیچ از طریق هر ماده ای ساده است.  هر کدام دارای تمایزات کوچکی هستند که برای انجام وظایف خاص طراحی شده اند.

بیاموزید که چگونه دریل های بی سیم، مته های چکشی و ضربه ای قبل از خرید متفاوت هستند، چه به دنبال مته برای انجام همه کار باشید و چه کار تخصصی تری در ذهن دارید.

💠 مقایسه مکانیکی مته های مختلف احتمالا ساده ترین روش هست برای فهمیدن اینکه کدام یک برای یک کار خاص ایده آل است .

🔸 دریل چکشی

عملکرد مته چکشی از نام آن مشخص است: چکش را با مته ترکیب می کند.  بادامک چرخ دنده ای یک ضربه خطی را در طول مسیر مته در حین چرخش ارائه می دهد.  در واقع یک ابزار حفاری  است.

🔸 مدل ضربه ای

هنگامی که یک ابزار به عنوان “محرک ضربه” توصیف می شود، ممکن است به این معنی باشد که مانند یک چکش کار می کند.  در جنبه‌های خاصی این کار را انجام می‌دهد، اما یک محرک ضربه‌ای انرژی چرخشی بیشتری تولید می‌کند که اغلب به عنوان گشتاور شناخته می‌شود.

یک فنر سنگین در داخل بدنه به حالت ضربه ای قرار دارد. در هر نیم چرخش، فشرده می شود و سپس رها می شود و نیروی بسیار زیادی ایجاد می کند.

شبیه مته چکشی به نظر می رسد، اما انرژی به جای اینکه مستقیماً به سمت مته برود، در همان جهت چرخش چاک هدایت می شود.  در نتیجه، هدف اصلی نیرو، راندن یا بازکردن پیچ‌ها و سایر بست‌ها است.  با سرعت متغیر، نسخه های مدرن تطبیق پذیری بیشتری را ارائه می دهند.

13 - بهترین پیچ گوشتی های شارژی در بازار

پیچ گوشتی شارژی جمع و جور می تواند به شما کمک کند کارها را راحت تر انجام دهید

دریل/درایور شارژی

ساده‌ترین کار، دریل/درایور بی‌سیم است که صرفاً در حال چرخش است و نیازی به نیروی اضافی ندارد.  از سوی دیگر، این ابزار یک ترفند منحصر به فرد در آستین خود دارد: یک کلاچ.

دریل های چکشی کوچک (بعضی از مته های مخصوص مصرف کننده دارای کلاچ هستند) می توانند برای راه اندازی پیچ ها استفاده شوند، اگرچه بسیاری از آنها بسیار بزرگ و قوی هستند.  اگرچه درایورهای ضربه‌ای برای کار های سنگین ایده‌آل هستند، اما برای کارهای ظریف و دقیق طراحی نشده‌اند.

کلاچ دریل/درایور شارژی به شما این امکان را می دهد که مقدار گشتاور اعمال شده به پیچ را تا جایی کاهش دهید که کلاچ بلغزد و با رسیدن به حد مجاز، چرخش چاک متوقف شود.  هنگام رانندگی به مواد نرم تری مانند چوب یا دیوار خشک، این کار مفید است زیرا از فشار اشتباه پیچ به زیر سطح یا، همانطور که گاهی اوقات اتفاق می افتد، در تمام طول مسیر جلوگیری می کند.

🔸ویژگی های کلیدی :

  • دریل چکشی
  • درایور ضربه ای
  • دریل/درایور شارژی

ویژگی های اساسی دریل ها و درایورها به طور کلی و همچنین جزئیات هر نوع در این بخش مورد بحث قرار می گیرد.  این روش دیگری است که به شما کمک می‌کند بین مته چکشی، درایور ضربه‌ای و مته/درایور شارژی تصمیم بگیرید.

🔸ویژگی های بی سیم

دریل های چکشی شارژی، درایورهای ضربه ای و دریل/درایورها اکنون اکثریت دریل های چکشی، درایورهای ضربه ای و مته/درایورها را تشکیل می دهند.  اما همه موتورهای بی سیم یکسان ساخته نمی شوند.  براش و بدون برس این دو نوع هستند که وجود دارند .

نوع قبلی، موتورهای برس خورده، برای اولین بار در مته های سیمی استفاده شد.  این یک فناوری کم هزینه، آزمایش شده و واقعی است.  برس ها در نهایت نیاز به تعویض دارند، اما این کار دشوار یا گرانی نیست.

تمایز اصلی در راندمان استفاده موتورها از باتری است.  موتورهای براشلس گران‌تر هستند، اما برای دستیابی به نتایج یکسان به 10 تا 15 درصد قدرت کمتری نیاز دارند، که آنها را به بهترین موتورها تبدیل می‌کند که فقط برای بهترین پیچ‌گوشتی‌ها و مته‌های شارژی مناسب هستند.

مته های چکشی، به ویژه دریل های چکشی SDS، ماشین هایی هستند که انرژی زیادی دارند.  در حالی که اکثر مته ها و درایورها به 20 ولت ختم می شوند، مته های چکشی 40 ولت و حتی 60 ولت برای رفع نیازهای برنامه های حرفه ای که نیاز به برق اضافی دارند ساخته شده اند.  اینها گران هستند و قدرتمندترین آنها بیش از 1000 دلار قیمت دارد و ممکن است نیاز به تعویض منظم باتری باشد.

گزینه ارزانتر استفاده از مته چکشی سیمی است که ممکن است به نظر یک پاسخ قدیمی باشد.  از آنجا که ممکن است آنها ابزارهای بسیار قدرتمندی باشند، هنوز تعداد زیادی از آنها در دسترس هستند.  اگر بتوانید در جایی کار کنید که پریز برق وجود دارد یا اگر قبلاً یک ژنراتور قابل حمل دارید، آنها یک راه حل مقرون به صرفه هستند.

14 - بهترین پیچ گوشتی های شارژی در بازار

مجموعه پیچ گوشتی شارژی رونیکس

پنج مورد از بهترین پیچ گوشتی های شارژی در 2021

 کیت مته ابزار برقی BOSCH – PS31-2A – 12 ولت، 3/8 اینچ، درایور دو سرعته، در مجموعه دریل شارژی

این پیچ گوشتی شارژی بوش می توانست به راحتی جایزه بهترین پیچ گوشتی شارژی را از آن خود کند.  گشتاور بسیار خوبی دارد، وزن کمی بیش از 2 پوند دارد و برای مقابله با دیوارهای خشک، چوب و فلز ایده آل است.

دارای دو سرعت 350 و 1300 دور در دقیقه و همچنین یک کلاچ 20+1 برای کنترل دقیق گشتاور است.  دارای دو باتری لیتیوم یونی است که این اطمینان را به شما می دهد که هیچ وقت شارژتان تمام نشود.

کیت دریل دریل 7.2 ولت Makita DF012DSE برای کارهای با گشتاور زیاد و کم، یکی از بهترین پیچ گوشتی های شارژی است.  این پیچ گوشتی ماکیتا دارای دو سرعت 200 دور در دقیقه و 650 دور در دقیقه است.

پیچ گوشتی شامل یک دسته چرخان است که ممکن است به صورت مستقیم یا به عنوان دستگیره تپانچه استفاده شود.  شامل 21 تنظیمات کلاچ و حالت مته با گشتاور 50 اینچ پوند است.  اگر با چوب سروکار دارید و می‌خواهید با همان ابزار سوراخ‌هایی را سوراخ کنید تا از شکسته شدن تخته هنگام کشیدن پیچ‌ها جلوگیری کنید، بسیار مفید است.

پیچ گوشتی شارژی رونیکس 8500 3.6 ولت لیتیوم یونی

 پیچ گوشتی شارژی رونیکس 3.6 ولت لیتیوم یونی هر چیزی از جز یک پیچگوشتی معمولی است!  دارای قابلیت درایو انواع پیچ می باشد.  یک ابزار شارژی همه کاره با موتوری با کارایی بالا برای استفاده در صنایع مختلف.

15 300x181 - بهترین پیچ گوشتی های شارژی در بازار

پیچ گوشتی شارژی 3.6 ولت لیتیوم یونی

8500 از یک باتری لیتیومی 3.6 ولتی با ظرفیت 1.5 آمپر ساعت تغذیه می کند.  مانند سایر محصولات رونیکس، بدنه به شکلی منحصر به فرد از نظر ارگونومی ساخته شده است.  پیچ گوشتی شارژی 3.6 ولتی لیتیوم یونی رونیکس دارای یک چاک بدون کلید برای تغییرات سریعتر بیت است.

DeWALT (DCF680N2) 8V Max

مکانیزم فعال شده با حرکت در این پیچ گوشتی شارژی وقتی ابزار را در جهتی که می خواهید پیچ ​​بپیچد، فعال می کند.  دو راه برای رفتن وجود دارد: جلو و عقب.

شامل یک نشانگر باتری است که به شما امکان می دهد متوجه شوید که باتری در حال اتمام است و بسته به وظیفه ای که در دست دارید، می توانید از آن به عنوان یک پیچ گوشتی مستقیم یا یک دستگیره تپانچه ای استفاده کنید.

پیچ گوشتی شارژی رونیکس 8505 3.6 ولت لیتیوم یونی با سیلندرهای چند بیتی

 یکی دیگر از ابزارهای فوق العاده رونیکس، پیچ گوشتی شارژی 3.6 ولتی لیتیوم یونی با سیلندرهای چند بیتی است.  مطمئنا یکی از بهترین پیچ گوشتی های شارژی در بازار است.

یک ابزار سبک مفید برای داشتن در اطراف خانه، گاراژ، کارگاه یا حتی در محل کار.  8505 دارای یک موتور با کارایی بالا است که امکان انجام انواع عملیات بستن و شل کردن را فراهم می کند.

8505 از یک باتری لیتیومی 3.6 ولتی سامسونگ با ظرفیت 1.5 آمپر ساعت تغذیه می کند.  دسته و بدنه هر دو از نظر ارگونومی مهندسی شده اند تا به راحتی در کف دست شما قرار بگیرند.  8505 دارای یک مکانیسم قفل و بار کاملاً کاربردی برای کمک به عملیات جابجایی سریع بیت است.

بهترین مجموعه بیت های پیچ گوشتی شارژی سال 2021

 یکی از پرکاربردترین تجهیزات در هر خانه یا محل کار، دریل شارژی است.  به لطف پیشرفت های اخیر در فناوری باتری، مته های شارژی اکنون قدرتمندتر، راحت تر و ماندگارتر از همیشه هستند.  این پیشرفت با تقاضای رو به رشد برای مته های با کیفیت بالا برای فعالیت های مختلف از نجاری تا مهندسی همراه است.

16 300x181 - بهترین پیچ گوشتی های شارژی در بازار

بیت های پیچ گوشتی شارژی

 

مته ها در اندازه ها، کاربردها و مواد مختلفی وجود دارند.  آنها اغلب در مجموعه هایی فروخته می شوند که به یک عملکرد خاص اختصاص داده شده اند.

مته ها را می توان برای کارهای مختلفی از جمله پیچ کردن، سوراخ کردن و سوکت کردن استفاده کرد.  علاوه بر این، به تعداد سرهای پیچی انواع سر مته وجود دارد.  ممکن است انتخاب بهترین مجموعه پیچ گوشتی شارژی برای مته شارژی دشوار باشد.  در این پست، با بهترین مجموعه‌های مته‌های پیچ گوشتی برای مته شارژی خود آشنا می‌شوید تا بتوانید پروژه بعدی خود را شروع کنید.

هنگام خرید ست پیچ گوشتی به دنبال چه چیزی باشیم؟

 بهترین  ست پیچ گوشتی به اندازه مشاغلی که به آن نیاز دارند متنوع است.  بهترین انتخاب ها بر اساس ویژگی هایی از جمله عملکرد، قیمت، دوام و اندازه، گزینه های عالی هستند.

سوالات متداول ؟

تفاوت دریل و پیچ گوشتی شارژی چیست؟

مته شارژی یک ابزار برقی برای سوراخ کردن سوراخ ها و کشیدن پیچ ها به سطوح است.  از طرف دیگر، پیچ گوشتی منحصراً برای راه اندازی پیچ ها و سفت کردن پیچ های شل استفاده می شود.

تفاوت بین درایور ضربه ای و پیچ گوشتی شارژی چیست؟

در بیشتر موارد، درایورهای ضربه ای بی سیم با مته های شارژی معمولی قابل مقایسه هستند، با این تفاوت که کوچکتر، سبک تر و قدرتمندتر هستند.

آیا می توانم با پیچ گوشتی شارژی خود دریل کنم؟

روی حلقه گشتاور قابل تنظیم یک پیچ گوشتی شارژی با تنظیمات گشتاور متعدد، ممکن است نماد مته وجود داشته باشد.  این بدان معنی است که توانایی سوراخ کردن را دارد.

چکیده مطلب

هنگام داشتن بهترین پیچ گوشتی شارژی، از ساخت مبلمان گرفته تا پیچاندن تیونرهای گیتار برای پیچیدن سیمی تازه، در بسیاری از کارها سود می برند، در حالی که دریل یا درایور ضربه ای بیش از حد دارای قدرت است یا حتی ممکن است مناسب نباشد.

در شرایط خاص، یک پیچ گوشتی شارژی از نظر قدرت و سرعت بهتر از پیچ گوشتی دستی عمل می کند.  آنها هنوز به اندازه کافی کوچک هستند تا در مکان های کوچک قرار بگیرند و قدرت کافی برای بیرون آوردن هر پیچی را دارند.

بهترین پیچ گوشتی های شارژی در بازار بدون دست زدن یا استفاده از آنها می تواند دشوار باشد، به همین دلیل است که بهتر است یک ارزیابی کوتاه کتبی با مقایسه آنها را تجزیه و تحلیل کنید و بخوانید.

هدف این است که فرآیند خرید تا حد امکان ساده باشد.  پیچ گوشتی های برقی ابزارهای کوچک و مناسبی هستند که ممکن است زندگی را کمی ساده تر کنند.  از آنجایی که از ارزیابی‌های ما متوجه می‌شوید که این محصولات کاملاً با هم تفاوت دارند، ما توضیحات مفصلی درباره این ابزار از هر زاویه انجام دادیم تا مطمئن شویم که در حافظه شما قرار میگیرند .

برای دیدن محصولات رونیکس روی این لینک کلیک بفرمایید.

منبع مقاله: ronixtools.com

 

 

توضیحات

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *