دانستی‌ها

۶ تا از بهترین برند ابزارآلات الکتریکی سال 2021

بهتربن برند ابرارآلات برقی

وقتی نوبت به خرید ابزارهای برقی می رسد ، مهمترین سوال پس از دانستن اینکه به چه ابزاری نیاز دارید، انتخاب بهترین برند ابزار است. این امر در مورد ابزارهای شارژی بیشتر صدق می‌کند زیرا برندهای متفاوت اختلاف قیمت زیادی دارند.

برای کمک به شما در انتخاب اولین ابزار خود، لیستی از بهترین مارک‌های آمریکا، ژاپن و اروپا شامل یک مرور کوتاه از هر یک از آنها را تهیه کردم.

نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که اگر برندی متعلق به کشور خاصی باشد صرفا به این معنی نیست که در آن کشور نیز تولید می‌شود.

محبوب‌ترین مارک‌های ابزار‌الکتریکی آمریکایی شاملDeWalt ، Milwaukee، Black & Decker، Craftsman، Ridgid و Kobalt هستند. در حالی که برخی از آن‌ها برای حرفه‌ای‌ها طراحی شده‌اند، برخی دیگر برای صاحبان‌خانه و علاقه‌مندان مناسب هستند. در زیر شش مورد را با جزئیات بیشتری بررسی می‌کنم.

1 - ۶ تا از بهترین برند ابزارآلات الکتریکی سال 2021

DeWalt.1 بهترین برند آمریکایی

DeWalt که در ابتدا توسط مخترع اره بازویی، Raymond E. DeWalt، در سال 1923 راه اندازی شده بود، یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین سازندگان و بهترین برند ابزار در جهان است.

این شرکت در سال 1960 توسط بلک‌اند‌دکر خریداری شد. در ابتدا برای کسب محبوبیت در میان متخصصانی که بلک‌اند‌دکر را به عنوان یک برند آماتورمی دانستند‌، تلاش می‌کرد. این اتفاق در اوایل دهه 1990 رخ داد و DeWalt را به عنوان مارک انتخابی حرفه‌ای‌ها مطرح کرد.

مجموعه محصولات DeWalt شامل صدها ابزار قدرتمند، سیمی و شارژی است که شامل چندین مدل دریل و دریل‌ضربه‌زن، انواع مختلف اره، تراز لیزری، سنباده‌ها، سنگ جت (فرز) و غیره است.

علاوه‌براین، طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی DeWalt مانند مته، پایه‌های اره میتر، جعبه ابزار و غیره وجود دارد. این شرکت همچنین تجهیزاتی مانند ماشین چمن‌زن و همچنین وسایلی مانند فن ارائه می‌دهد.

ابزارهای پرتابل آن‌م‌در پلتفورم‌های استاندارد V18، V12Max برای ابزارهای کامپکت، 20v maxو 40v maxبرای تجهیزات بیرونی است. اما جالب‌ترین آن FLEXVOLT است که بسته به ابزاری که در آن قرار دارد بین 20ولت تا 60ولت به طور خودکار تغییر می‌کند. به‌این‌ترتیب، می‌تواند ابزارهای 20 ولت، 60و120ولت را تغذیه کند.

2 - ۶ تا از بهترین برند ابزارآلات الکتریکی سال 2021

2. میلواکی

میلواکی از زمان تاسیس این شرکت در ویسکانسین در سال 1924 راه زیادی را طی کرده است. این شرکت چندین تغییر در مالکیت خود را تجربه کرده است، که اخیراً توسط صنایع Techtronic مالک هنگ کنگی برندهای ریوبی و هوور ایالات متحده در سال 2005، خریداری شده است.

در ابتدا، شهرت شرکت به لطف Hole Shooter اولین مته سبک وزن و یک دست جهان افزایش یافت. هرچند امروزه این شرکت ده‌ها ابزار مختلف ساختمانی و تجهیزات بیرونی را ارائه می‌دهد. شاید مهمتر از همه، نام تجاری Sawzall میلواکی که مترادف با ابزار اره رفت و برگشت شد.

میلواکی علاوه‌بر ابزارهای برقی‌سیم‌دار و بنزینی، ابزارهای شارژی را در سه سطح ارائه می‌دهد سیستمM12(12ولت)، سیستمM18(18ولت) وMX FUEL(72ولت). بسیاری از ابزارهای آن با One-Key سازگار است، پلتفرمی که میلواکی برای کمک به شرکت‌ها در مدیریت موجودی و نگهداری ابزارهای الکتریکی خود ایجاد کرد.

درست مانند DeWalt، Milwaukee برندی است که در بین پیمانکاران حرفه‌ای بسیار محبوب است و در بیشتر موارد حتی برای سخت‌ترین شرایط مناسب است.

3 - ۶ تا از بهترین برند ابزارآلات الکتریکی سال 2021

3. بلک اند دکر

یکی دیگر از مارک‌های ابزار الکتریکی آمریکایی که بدون شک در مورد آن شنیده‌اید حتی اگر یک پیمانکار حرفه ای نباشیدبلک‌انددکر است. این شرکت که در سال 1910 راه اندازی شد بیش از صد سال قدمت دارد. در سال 1917 هنگامی که مته برقی قابل حمل را اختراع کرد، توجه جهان را به خود جلب کرد.

در سال 1960، همانطور که قبلاً ذکر شد، De Walt را خرید، برندی که تصمیم گرفت بازار هدف آن حرفه‌ای‌ها باشند. از طرف دیگر، برند بلک‌اند‌دکر بازار مصرف کننده‌های خانگی را هدف گرفت و از نظر ابزارهای برقی، بر ساخت وسایلی که بیشتر توسط صاحبان خانه استفاده می‌شود متمرکز شده است. عمدتا مته، سنباده و پیچ گوشتی.

با این وجود، این شرکت همچنین برخی از روترها و سایر ابزارهای تخصصی‌تر را در مجموعه خود دارد. همچنین لوازم جانبی و برخی از ابزارهای دستی را تولید می‌کند.

درحقیقت، بلک‌انددکر با گسترش مفهوم مصرف کننده خود، خارج از ابزارهای برقی و تجهیزات بیرونیمانند ماشین‌های چمن‌زن و اصلاح کننده‌های پرچینبه صنعت روی آورد. امروزه دستگاه‌های نظافتی مانند جاروبرقی و حتی لوازم خانگی مانند توستر و آرام پز را به فروش می‌رساند.

4 - ۶ تا از بهترین برند ابزارآلات الکتریکی سال 2021

4.کرفتز من CraftsMan

با توجه به اینکه Craftsman یک شرکت دیگر در مجموعه Stanley Black & Decker است، به جرات می توان گفت که شرکت مادر آن بر دنیای ابزارهای قدرت در ایالات متحده حکومت می کند. این شرکت برای اولین بار در سال 1927 توسط یک خرده فروشی به نام Sears تاسیس شد.

 

CraftsMan در سال 2017 هنگامی که قرارداد نسبتاً پیچیده، مالکیت خود را تغییر داد. در حالی که به استنلی بلک‌اند‌دکر اجازه می‌داد نام تجاری را در دست بگیرد، همچنین به Sears این حق را داد که تا پانزده سال از تامین کنندگان موجود خود برای تولید ابزارها و فروش آن‌ها در فروشگاه‌های خود استفاده کند. این شرکت به قیمت 900 میلیون دلار فروخته شد.

مانند دیگر شرکت‌های موجود در این لیست، Craftsman مجموعه قابل توجهی از ابزارهای سیم‌دار ،باتری و گبنزینی و تجهیزات فضای باز را ارائه می‌دهد. یکی از محصولات شناخته شده‌تر، دستگاه‌های برش‌زنی آن است که با نام تجاری Weedwacker فروخته می‌شود و این نام به طور کلی مترادف این ابزار شد.

این شرکت همچنین انواع ابزار و لوازم جانبی از جمله Versa System خود را ارائه می‌دهد سیستمی برای سازماندهی ابزارها در یک کارگاه.

درست مانند بلک‌اند‌دکر، این مارک به جای هدف قرار دادن متخصصان، عمدتا به دنبال صاحبان خانه است. گفته می‌شود، علاقه‌مندان و حتی برخی از متخصصان ممکن است ابزارهای آن را جذاب بدانند.

5 - ۶ تا از بهترین برند ابزارآلات الکتریکی سال 2021

5.Ridgid

برخلاف سایر شرکت‌های موجود در این لیست، در درجه اول تولید کننده ابزار برای صنایع لوله‌کشی و تهویه مطبوع است.

با شروع کار در سال 1923 در اوهایو، معروف‌ترین ابزار موجود در مجموعه آن آچارهای لوله قرمز آن است. به همین دلیل، دیگر ابزارهای این برند به اندازه سایر مارک‌های موجود در این لیست توسط کارگران و افراد فنی استفاده نمی‌شود.

با همه اینها، Ridgid همچنین مجموعه محدودی از ابزارهای الکتریکی را ارائه می‌دهد و بنابراین در این لیست باید به این برند هم اشاره می‌شد.

این شرکت پرکاربردترین ابزارها مانند دریل، درایور ضربه‌ای و اره را تولید می‌کند. بسیاری از آنها توسط صنایع Techtronic تولید می‌شوند که مالک میلواکی و ریوبی است.

اگر به ابزارهای متنوع‌تری با باتری‌های قابل تعویض نیاز دارید، خرید از برند Ridgid ممکن است بهترین ایده نباشد. ولی اگر فقط به دنبال ابتدایی‌ترین ابزارهای الکتریکی هستید، این مارک می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد.

6 - ۶ تا از بهترین برند ابزارآلات الکتریکی سال 2021

6. Kobalt

کوبالت نیز مثلCraftsman، برندی است که توسط یک خرده فروشی ابزار راه اندازی شده است. این برند توسط فروشگاه ابزارآلات Lowe’s در سال 1998 راه اندازی شد. در واقع، این شرکت هنوز مالک نام تجاری Kobalt می‌باشد. محصولات این مارک توسط انواعی از شرکت‌های مختلف تولید می‌شوند.

تحت نام تجاری Kobalt ، Lowe’s انواع ابزارهای سیم دار و باتری خور (بیشتر 24 ولت) و همچنین ابزار دستی مانند پیچ‌​​گوشتی وغیره را ارائه می‌دهد. مجموعه ابزارهای آن در بسیاری از خانه‌ها و کارگاه‌ها یکی از اجزاء اصلی است.

در طیف استفاده از خانگی تا حرفه‌ای، ابزار کوبالت جایی در وسط قرار دارد. محصولات این بند به اندازه ای ارزان هستند که برای صاحبان خانه جذاب هستند. آنها همچنین به دلیل کیفیت و کارایی قابل قبول طرفداران زیادی در میان علاقه مندان غیرتجاری صنایع چوبی داشته باشند. اما خیلی معمول نیست که یک کارگر یا پیمانکار حرفه ای را با ابزار کبالت در دست ببینید.

ابزار کبالت علاوه بر اینکه در فروشگاه های Lowe’s فروخته می شود، می تواند در آمازون و سایر خرده فروشی‌ها نیز خریداری شود.

منبع پست:

HANFMANS

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *