دانستی‌ها

۲۰ ابزار دستی ضروری برای جعبه ابزار DIYها

ابزار دستی ضروری

هر جعبه ابزار باید چه ابزار دستی ضروری  داشته باشد؟

کار در خانه یک تجربه فوق‌العاده است زیرا کارهای زیادی برای انجام وجود دارد که مي‌توانید با مهارت‌های خود انجام دهید. انجام طیف گسترده‌ای از پروژه های DIY از ابزارهای بسیار ساده که نیازی به ابزارهای برقی و  ابزارهای بزرگی برای تعمیرخانه می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

پروژه‌های DIY در خانه همیشه عالی هستند. اگر ابزارهای مناسب نداربد، پروژه‌های تعمیرات منزل امکان پذیر نیست. لازم است ابزار مناسب برای کار مناسب داشته باشید وگرنه پروژه‌هاتون به درستی انجام نمی‌شود و شکست می‌خورید.

من پروژهای DIY  خانه را دوست دارم و در اوقات فراغتم پروژه‌های  انجام می‌دهم. بنابراین، در این مقاله سعی می‌کنم دانش و تجربیات خودم را با شما به اشتراک بگذارم. در قسمت کامنت شماهم تحربیات و دانش خودتون از تعمیرات خانه  با ما به اشتراک بگذارید.

قصد دارم در مورد  برخی از ابزار دستی ضروری که ممکن است به آن نیاز پیدا کنید را بنویسم ما از آن‌ها برای اهداف مختلف مانند باغبانی، نجاری، کلرهای دستی و سایر اهداف کاربرد دارد.

۲۰ از بهترین ابزار  دستی ضروری که شما بعنوان DIY داشته باشید عبارتند:

 

آچار: آچارها در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف در بازارها وجود دارد. ما می‌توانیم از آنها برای شل کردن و سفت کردن پیچ و مهره‌ها استفاده کنیم.
متر،  نوار اندازه‌گیری: متر برای اندازه گیری اجسام مختلف استفاده می‌شود. شرکت رونیکس انواع مختلف متر  را برای تسهیل کار DIYers ارائه می‌دهد.
پیچ گوشتی‌ها: این ابزارهای دستی یکی از رایج ترین ابزارهای دستی در بازارها هستند. ما از آنها برای پیچاندن یا باز کردن پیچ استفاده می‌کنیم.
چکش: از چکش برای ضربه زدن به یک منطقه کوچک از یک جسم استفاده می‌شود. آن‌ها می‌توانند برای اهداف زیادی مانند نجاری و غیره استفاده شوند.
کاتر برش: این ابزارهای دستی ابزارهای چند منظوره‌ای هستند که می‌توانند برای پروژه‌های مختلف استفاده شوند. با چاقوهای برش رونیکس می‌توانید کارهای برش را سریع و آسان انجام دهید.
انبردست: ما از این ابزارها برای محکم نگه داشتن اجسام در یک مکان استفاده می کنیم. همانطور که می‌دانید انواع مختلفی از انبردست با کاربردهای مختلف وجود دارد. اما آنچه مهم است انتخاب پنل مناسب برای کار مناسب است.
سیم‌چین: سیم‌چین‌ها یک نوع انبردست هستند، از آنها برای اتصال دو قطعه سیم به یکدیگر و تغییر شکل یک یا هر دو سیم استفاده می شود.
قیچی هرس: این ابزارهای دستی به عنوان هرس نیز شناخته می‌شوند. از آنها برای هرس شاخه‌های سخت استفاده می‌شود. هرس برای تمیز و زیبا نگه داشتن باغ شما یک اقدام ضروری است.
چراغ قوه: دفعه بعد که برق شما قطع شد ، دیگر نگران نباشید. با چراغ قوه‌های رونیکس می‌توانید راه خود را در تاریکی پیدا کنید.
اره دستی: این ابزارهای دستی ابزارهای چند منظوره‌ای هستند که صاحبان خانه و متخصصان باید از آن استفاده کنند.
آچار فرانسه: آچارها نوعی آچار هستند. انواع مختلفی از آچارها با کاربردهای مختلف مانند آچار ترکیبی ، آچار حلقه ای و غیره وجود دارد که یک ابزار دستی ضروری حساب می‌شود.
فرغون: این ابزار دستی برای موارد مختلف استفاده می‌شود. آنها در کارهای ساختمانی، باغبانی و غیره مفید هستند.
بیل: اگر باغ یا حیاط دارید، همیشه به بیل نیاز دارید.
نردبان: برای رسیدن به نقاط مرتفع همیشه یک نردبان لازم است. این ابزارهای کاربردی می‌توانند به شما در نقاشی، سوار شدن روی سقف و غیره کمک کنند.
کاردک: از چاقوهای کاردک برای تراشیدن سطوح یا پخش مواد استفاده می‌شود.
میله‌ها: هنگامی که می‌خواهید دو شیء متصل را از هم جدا کنید، برای به دست آوردن اهرم استفاده می‌شوند.
ابزارهای پانچ: این ابزارهای دستی برای ضربه زدن با چکش برای زدن میخ، ایجاد سوراخ استفاده می شوند.
اسکنه  یا قلم درز: اسکنه ابزارهایی با لبه تیز است. آنها توسط ابزارهای دیگر مانند چکش در شکل دادن، پانسمان و غیره استفاده می شوند.
گیره: برای بسیاری از کاربردها مانند نجاری، نجاری، کار ساختمانی کاربرد دارد.
انجام مشاغل در خانه به تنهایی باعث صرفه جویی زیادی در هزینه شما می‌شود. این ابزارهای دستی ضروری ابزارهایی هستند که هر صاحب خانه باید از آن برخوردار باشد. ابزارهای دستی برای استفاده در کارگاه‌های داخل و خارج از خانه است.
منبع این پست:
بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *